Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Pracownicy Obsługi i Administracji

Dział Administracji

Do zadań działu administracji należy w szczególności:

  1. prowadzenie sekretariatu Muzeum;
  2. prowadzenie akt osobowych pracowników Muzeum;
  3. przygotowanie dokumentacji prawnej i umów na wykonywanie prac zleconych, inwestycji i remontów;
  4. zaopatrzenie w sprzęt i materiały biurowe, techniczne, chemiczne i gospodarcze;
  5. opracowanie projektów i realizacja remontów oraz zadań inwestycyjnych Muzeum;
  6. prowadzenie administracji budynków stanowiących siedzibę Muzeum.
  7. prowadzenie gospodarki samochodowej;
  8. kontrola i prowadzenie spraw BHP, zabezpieczenia przeciw pożarowego budynków muzealnych oraz organizowanie szkolenia pracowników w tym zakresie;
  9. organizowanie szkolenia podstawowego pracowników służby porządkowej i obsługi oraz nadzór nad wykonywaniem przez nich obowiązków;
  10. przygotowywanie planów remontowych, konserwatorskich oraz inwestycyjnych Muzeum;
  11. przygotowywanie dokumentacji projektowych dla planowanych inwestycji i remontów;
  12. nadzór i koordynacja działań związanych z opracowywaniem założeń i programów konserwatorskich dla obiektów muzealnych oraz przygotowywanie dokumentacji projektowych;
  13. nadzór nad realizacją inwestycji, remontów, prac konserwatorskich;
  14. monitorowanie i sprawozdawczość w zakresie inwestycji, remontów i prac konserwatorskich.

Główny Księgowy

Do zadań głównego księgowego należy w szczególności:

  1. prowadzenie całości gospodarki finansowej Muzeum;
  2. opracowywanie w porozumieniu z dyrektorem i zastępcą dyrektora planów finansowych;
  3. nadzór nad prawidłowością realizacji budżetu;
  4. składanie sprawozdań z realizacji budżetu i sporządzanie bilansów rocznych;
  5. nadzór nad inwentaryzacją majątku i prowadzeniem kasy Muzeum.
Podmiot udostępniający informację:
Muzeum w Piotrkowie Trybunalskim Plac Zamkowy 4
odpowiada: Marta Walak
data: 31-08-2017
wytworzył: Dorota Pisz
data: 31-08-2017
data: 31-08-2017
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 31-08-2017 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 945