Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Dyrekcja

Dyrektor Muzeum w Piotrkowie Trybunalskim

Dyrektor zarządza instytucją i reprezentuje ją na zewnątrz;

Dyrektor kieruje całokształtem działalności Muzeum, a w szczególności:

  1. podejmuje decyzje we wszystkich sprawach należących do zakresu działania instytucji,
  2. bezpośrednio kieruje personelem naukowym w jego działalności merytorycznej i upowszechnieniowej,
  3. sprawuje nadzór nad zbiorami muzealnymi i majątkiem Muzeum, 
  4. opracowuje i przestawia roczne plany pracy i plany finansowe,
  5. nadzoruje opracowanie i wykonanie preliminarzy budżetowych,
  6. przedstawia sprawozdania i wnioski finansowo-inwestycyjne,
  7. wydaje regulaminy, instrukcje i zarządzenia wewnętrzne,
  8. prowadzi redakcję wydawnictw muzealnych,
  9. zatrudnia, zwalnia i awansuje pracowników muzeum.

Funkcję dyrektora Muzeum w Piotrkowie Trybunalskim pełni Marta Walak.

e-mail: marta.walak@muzeumpiotrkow.pl

Oświadczenie majątkowe dyrektora Muzeum w Piotrkowie Trybunalskim

Podmiot udostępniający informację:
Muzeum w Piotrkowie Trybunalskim Plac Zamkowy 4
odpowiada: Marta Walak
data: 13-09-2024
wytworzył: Paulina Dolata
data: 13-09-2024
data: 13-09-2024

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 13-09-2024 - Edycja treści
  • 12-09-2024 - Edycja treści
  • 22-01-2024 - Edycja treści
  • 09-06-2020 - Edycja treści
  • 30-08-2017 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1679